תערוכת צילום STREET ART PHOTOGRAPHY

לפני כשבועיים קיבלתי במייל ניוזלטר מהצלם פליקס לופה (בזמנו למדתי אצלו קורס צילום רחוב, שבדיעבד היה קורס משנה חיים). בניולטר הוא פרסם קול קורא לצלמים להגיש תמונות לתערוכת צילום, שנושאה הוא Street Art Photography.
התבחבשתי ביני לבין עצמי במשך יום או יומיים אם לשלוח תמונות, ובסוף החלטתי שכן. מקסימום לא יקבלו אותן. מפה לשם, משם לפה, קיבלו לתערוכה אחת מהתמונות ששלחתי, תמונה שצולמה בחג הפורים לפני מספר שנים.

התערוכה מציגה בנמל יפו, במבנה הנמצא ממש מול אחד הרציפים באמצע הנמל. בתערוכה מציגים כ-100 צלמים, וכ-100-120 תמונות.
ביום שישי האחרון התקיימה הפתיחה הרישמית. הפתיחה הייתה נהדרת!! המקום היה מ-פ-ו-צ-ץ באנשים. בפורום אומנות הצילום בתפוז קראתי, שלהערכת המארגנות היו שם 1,500 איש (!). הגלריה הייתה כל כך עמוסה, עד שהיה צורך לווסת את תנועת האנשים, שרצו להכנס לגלריה.

אני מודה שחששתי מאיכות התמונות שיוצגו, לאחר ששמעתי שבתערוכה יציגו כ-100 צלמים. לאחר הפתיחה אני יכול רק לומר, שלכבוד הוא לי להציג בתערוכה, ואני גאה להימנות עם חברה מוכשרת כל כך של צלמי רחוב, שצילום הרחוב קרוב לליבם. הרוב המכריע של התמונות נהדרות, חלקן מופלאות ממש.

בקיצור, אני ממליץ בחום על ביקור בתערוכה.

פרטים טכניים:
התערוכה מציגה עד ה-19.12 בגלריית נמל יפו. שעות פתיחה מדוייקות ומפת הגעה אפשר למצוא בקישור לאתר הגלריה.

 

 

4 מחשבות על “תערוכת צילום STREET ART PHOTOGRAPHY

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה