סיכום שנת 2014 (חלק ב')

למי שפספס, זה החלק הראשון של הסיכום.

יוני, יולי אוגוסט וספטמבר חלפו ביעף, כשברקע העבודה החדשה ומבצע "צוק איתן". האירועים היחידים שראויים לציון, הם העובדה שנהניתי מאוד מהתפקיד החדש (מהאנשים שהיו איתי בצוות, מראש הצוות, מהאווירה במקום העבודה וכמובן מהעבודה עצמה), ושפעמיים האזעקות של "צבע אדום" תפסו אותי באמצע הנסיעה באיילון (פעם בבוקר ופעם בערב). בפעם הראשונה לא היה מחסה שיכולתי להסתתר בו / תחתיו, ולכן נשארתי ליד האוטו, כמו עשרות נהגים אחרים שהיו איתי. זה היה מראה ראוי לצילום, והצטערתי שלא הייתה איתי מצלמה. לכן מיום המחרת ועד לסוף המלחמה, סליחה, המבצע, לקחתי איתי מצלמה. כל בוקר וכל ערב, לפני התחלת הנהיגה, כיוונתי מראש את החשיפה במצלמה, כך שאם אקלע שוב לאירוע שראוי להנצחה, כל מה שאצטרך לעשות, זה ללחוץ על המחשף (על כפתור הצילום). ואם אתם תוהים לגבי שפיות הדעת שלי, אז כן, יש מצב שיש לי כמה שריטות בראש… 😛
למעט התמונה שצולמה במיוחד עבור הרשומה שעסקה במבצע, כמובן שלא היה מה לדבר על לצאת לצלם.

(1)

ללא כותרת

בכנרת, ספטמבר 2014

התמונה לעיל צולמה במסגרת יום כיף בכנרת, מטעם העבודה.

ואז הגיע אוקטובר, ולמרות האטרף שהיה בעבודה (הרבה עבודה, והרבה עבודה מעניינת), האטרף הכללי (היה לי מאוד חשוב להוכיח את עצמי במקום החדש, וזה אומר שהשקעתי המון כוחות בביצוע העבודה שלי על הצד הטוב ביותר), והחוסר הכללי באנרגיה, יצאתי לצלם יחד עם כמה חבר'ה מפורום צילום בתפוז, בחיפה.
נסעתי למקום המפגש, הרכבל בסטלה מאריס, עם וויז, ונדהמתי מאוד כשהגעתי בדיוק בדקה שוויז טען שאגיע בה. לא דקה לפני, לא דקה אחרי, אלא בדיוק. וזה לא שנסעתי במהירות אחידה במהלך הדרך… 😉
המפגש היה נחמד מאוד, והמסלול שעשינו (עלינו עם הרכבל לסטלה מאריס וירדנו בהליכה) היה קל ועורר חשק לצלם. באותו יום היה לי מצב רוח של שחור-לבן, וכך הגדרתי במצלמה.

(2)

ללא כותרת

סטלה מאריס, חיפה, אוקטובר 2014

במאמר מוסגר אומר, שעוד לא הצלחתי להבין מה יש בתמונה הזו, שמעניין אותי כל כך להסתכל בה ולפרסם אותה.

בסוף אוקטובר הכפרה שלי הפתיעה אותי עם הנסיעה לרומא (בעקבותיה פרסמתי את הרשומה הזו, הזו והזו, ויש עוד אחת או שתיים בקנה), שהייתה נהדרת. גם בעבודה הפתיעו אותי, וכשהיינו ברומא חילקו מחדש את האנשים לצוותים, וכתוצאה מכך עברתי לצוות אחר. מצד אחד הצטערתי מאוד לעזוב את הצוות שלי, אבל מצד שני, שמחתי להצטרף לצוות שעובד עם Big Data, כיוון שזו טכנולוגיה שמאוד רציתי ללמוד אותה ולעבוד בה.
שבועיים אחרי שחזרנו מרומא, התחלתי ללמוד את הקורס שדיברתי עליו בהמשך הרשומה הזו.

(3)

ללא כותרת

הרצליה פיתוח, נובמבר 2014

מטלת הבית הראשונה שלנו בקורס, הייתה לצלם טרנספורמציה (נושא הקורס) בתמונה אחת, וזו התמונה שבחרתי להציג (המרצה העדיף תמונה אחרת, כיוון שלדעתו, התמונה שבחרתי להציג דרמטית מדי, והדרמה מושכת תשומת לב מנושא התמונה. אני מסכים איתו).

את דצמבר 2014 פגשתי כשאני עובד במקום עבודה שעושה לי שמח (למרות כמה קשיים שיש), כשאני לומד קורס צילום שעושה לי כיף, שגורם לי לצאת לצלם ולקבל תוצאות טובות, שפותח לי את המחשבה.

(4)
ללא כותרת(כן, זה הבניין המוכר מהרשומה על האור).

בסך הכל הכללי, השנה האחרונה הייתה שנה לא קלה ומאוד מאתגרת. בשמחה הייתי מוותר על חלק מהאירועים שקרו בה, למרות שכתוצאה ממקצתם, אני נמצא היום במקום עבודה טוב יותר, שאני נהנה בו.
זו הייתה שנה עייפה, לחוצה ומתישה. כמעט ולא היו לי את המוזה והאנרגיות הדרושות בשביל לצלם תמונות ראויות או לפרסם רשומות בבלוג (פרסמתי רק 11 רשומות, מתוכן 3 בדצמבר).

אני מאחל לעצמי, ששנת 2015 תהיה קלה יותר, מתישה פחות, מעייפת פחות, מאתגרת פחות. אני אסתכן ואבקש, שהיא תהיה קצת משעממת. שיהיה לי את השקט שאני כל כך צריך, בעבודה ובשאר תחומי החיים.

אינשאללה.
🙂

13 מחשבות על “סיכום שנת 2014 (חלק ב')

  1. צילומים נהדרים
    לתפוס שלווה בחוף, אח"כ אוספים כוחות מחדש
    בבניית אומנות האפקטים וסגנונות האורות שקולטים במצלמתנו
    אהבתי את שילוב התמונות במסגרת עיסוקך, כמה כיף לצלם נופים יפים ומעניינים ומקסימים:)

  2. נהניתי לקרוא
    ואני שמחה בשבילך שאתה מרגיש טוב יותר בעבודה, ושהולך לך 🙂
    מצטרפת לאיחולים שלך, שתהיה שנה רגועה ונעימה, עם הרבה הנאות קטנות.

  3. יופי של סיכום. איזה כיף שקרו כ"כ הרבה דברים טובים ושאתה נהנה. ומשפט הסיכום הלא מרוצה זה משהו שהיה מתאים לי לכתוב:-) מאחלת לך שיקרה כל מה שאתה רוצה שיקרה ושתמשיך למלא גם את השנה הזאת בפעילויות ברוכות ובתמונות יפות. התמונה מהכנרת מדהימה. איך עשית שהים יצא כ"כ כהה? ממש אהבתי.

  4. פינגבק: סיכום שנת 2014 (חלק א') | חתול רחוב

  5. יופי של צילומים, שמחה שמצליח לך. שימשך כך ושאלה.
    לצלם בחושך, עדיף בוידאו SONY או במצלמה טובה SONY DCR TX30
    מבינה שבחושך מוחלט ………
    פורים שמח

    • תודה.
      🙂

      אני לא מצלם בוידיאו, ולא מכיר את המצלמה, כך שלצערי, העיצה היחידה שיש לי לתת, היא פשוט לנסות ולראות מה עדיף. סליחה שלא הצלחתי לעזור.

  6. מצטרפת לאיחולים שאתה מאחל לעצמך.
    נשמע שהמצב השתפר פלאים וזה כשלעצמו מוסיף למצב הרוח אנרגיות טובות ויוצר מוטיבציה לעשייה.
    ובעיני – ולא חשובה הכמות – חשובה האיכות.
    שתהיה (חצי) שנה טובה 🙂

    • תודה 🙂
      מצב הרוח אכן השתפר, אבל העייפות חוגגת, כך שבשורה התחתונה פחות יוצא לי לצלם. ועדיין – עדיף ככה.
      🙂

      שיהיה המשך שנה נהדר!

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

