החדר האינטימי שלי

"אני בתוך הבית נמצא,
בתוך החדר האינטימי שלי…"
(מילים: אסף אמדורסקי וג'נגו).

ללא כותרת

13 מחשבות על “החדר האינטימי שלי

  1. ב"ה

    בשלושה השבועות האחרונים, חדר המדרגות הפך לשגרה מיידי פעם כשפורצת אזעקה

    ושפוגשים את השכנים בנסיבות הלא פשוטות, ושומעים בומים, לצערי אומר שידעתי שזה ייקרה מזמן

    אז לכן לא חטפתי הלם, נוח לי בתוך הבית, לצאת החוצה לדקה או שניים זה לא קשה

    חוץ מזה אני לא מצאתי שום משמעות לשיר, סתם שיר על תופעת ההסתגרות של רוב הדיירים גם בימים רגילים

    שאין כמעט קשר עם השכנים, דלתות הבית סגורים שזה לא טוב, אז שפוגשים את השכנים זה יותר טוב

    אולי זה הטוב שיוצא מהזמן האחרון, מאשר להסתגר בארבע קירות!

  2. חדר המדרגות האינטימי… גם אנחנו מבלים יותר מדי עם השכנים בחדר המדרגות לאחרונה. רק שלא נזדקק להעמיד אותו במבחן אמת.

  3. בניגוד למגיב הראשון, אצלנו יש הרמוניה בין השכנים גם בעיתות שלום וגם בעיתות מלחמה… גם לנו יוצא להיפגש שם לא מעט לארונה. זה חלק מההווי הבלתי נמנע של המלחמה הזו.
    אהבתי את התמונה – היא מאד שראלית בעיני 🙂

    • תודה.
      🙂
      גם אצלנו השכנים בבניין נחמדים (למעט זה שמעשן בחדר המדרגות חסר החלונות והאוורור… :-/ ) בימי שלום.

  4. אז החדר האינטימי שלנו הוא חדר המדרגות?
    גם אנחנו בילינו בחדר המדרגות קצת יותר מדי לאחרונה..
    תמונה יפה, ובאמת מאד ישראלית.

  5. פינגבק: סיכום שנת 2014 (חלק ב') | חתול רחוב

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

