אט"ד, אני אתכם!

אמנם אני לא כ"כ מתפלא על האטימות והטימטום של המדינה, על קשרי הון – שלטון, אבל הסיפור הזה עבר את הגבול וקבע סטנדרטים חדשים של ביזיון.
אני מקווה שביה"ש יזרוק את המדינה לכל הרוחות, כשהעניין יגיע לכדי דיון משפטי.אט"ד - אני איתכם

פרחים, פרפרים וכל מיני

אני חייבת לציין שהסיפור הבא גרם לי הלם. כלומר, שמעתי על רשעות, על צביעות, על קשרי הון ושלטון – אבל הסיפור הנוכחי הדהים אותי. אני כל כך כועסת על הממשלה, על המדינה – פשוט כועסת.
לפני שנתיים סיפרתי בבלוג על המאבק של ארגון אדם, טבע ודין (בראשי תיבות – א.ט.ד) נגד בנית קומפלקס מלונות ראוותני, בזבזני ומיותר בבקעת תמנע.
ובכן – המאבק הצליח. א.ט.ד הוכיחו בבית המשפט את צדקת טענותיהם, ובית המשפט הוציא צו שאוסר על המדינה לבנות את הקומפלקס הזה.
כעת, היזם הפסיד חמישה עשר מליון שקלים – והוא תובע אותם מהמדינה.
המדינה החליטה לתבוע את הכסף הזה מארגון א.ט.ד.
ארגון א.ט.ד – ארגון ללא מטרות רווח, שכל מטרתו היא לדאוג לכך שכל אזרחי המדינה יהיו שווים לפני החוק, ושכולם יוכלו להנות מהטבע ומהסביבה.
והמדינה תובעת חמישה עשר מליון שקלים מארגון א.ט.ד.

וזו רק עוד הוכחה שהממשלה שלנו, וראש הממשלה שלנו, הם אטומים. חסרי כל יחס לארץ בה הם…

View original post 325 מילים נוספות

10 מחשבות על “אט"ד, אני אתכם!

  1. מקומם שהמדינה דואגת רק למליונרים וכל השאר, שווים כקליפת שום. מקווה שבית המשפט יעשה צדק.
    תודה לתמיכה
    אתי

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

