לא עכשיו

ללא כותרת

לא עכשיו. משהו אחר. איפה הסמארטפון שלי? מה השתנה בפייסבוק? אחר כך, לא עכשיו. לא בא לי להתעסק עם זה עכשיו. מישהו כבר ענה על השאלה ההיא בפורום ציוד צילום? לא שהיא כל כך מעניינת, אבל זה מעביר 10 שניות. לא לחשוב על זה. לשים בצד. עוד כמה זמן אקבל life חדש בקאנדי קראש? 12:39 דקות? הרבה זמן. לא רוצה לתת פתח למחשבה הזו. באיזה פורום צילום עוד לא ביקרתי? באסה, לא התחדש שום דבר ברבע השעה האחרונה. גם לא לאפשר לה להתגנב בלי שאני שם לב. יופי, ההורדה של diamond rush הסתיימה, עכשיו אפשר להעביר את הזמן עד שאקבל life חדש בקאנדי קראש. המחשבה הזו מדמדמת בראש, בבטן, בכל מקום. קשה להתחמק ממנה, אבל גם לא בא לי לעסוק בה. לא עכשיו. לא משהו המשחק הזה, קשה להכריז עליו כעל תחליף לממתקים. להסיר אותו? לא, שיישאר. אשחק בו בשעת חירום. קשה להסתובב עם ההרגשה הזו כל היום, כל הלילה. אה, נהדר. התפרסמה כתבה חדשה בוואינט. מתאים לי. מה לעזוב? לא רוצה. יחסית נוח מבחינות מסויימות, וזה גם ישפיע על המשפחה אם אעזוב. וחוצמזה, רק הגעתי. לא רוצה. מה המצב בקאנדי? יש עוד 5:11 דקות. אני אלך לשירותים, לא יזיק לי גם לשחרר קצת את העצמות. לרגע היה נדמה שהעניינים מסתדרים, שבאמת יש שיפור. למי אתקשר עכשיו ב-viber? מה השעה שם? אם אשלח הודעה בוואטסאפ זה יפריע? מאוחר / מוקדם שם. לשתף? לא לשתף? כמה לשתף? אני לא רוצה שישמעו אותי מדבר. זה לא לטלפון, לא עכשיו. לא כאן. 0:25 דקות. 0:19 דקות. 0:04. 0:03. 0:02. 0:01. יופי…. מה? כל כך מהר זה נגמר? רציתי שיימשך יותר זמן. הרבה זמן. באמת. זו הכוונה שלי. ככה באתי לכאן. סעעעעמק על הפצצה הזו, הרסה הכל. היא לא באה לי בטוב. בסופו של דבר המחשבה הצליחה להתגנב פנימה, לתפוס זמן CPU. אולי אתן עוד צ'אנס? הרי יש פוטנציאל. אמור להיות כזה. ״זה רק משבר קטן וזה חולף״. כמה זמן? כל כך הרבה זמן? זו באמת רק תקופת מעבר? איך אצליח למשוך ככה עם ההרגשה הזו בבטן? לא בא לי על זה, אני בקושי מצליח למשוך עוד יום אחד. מצב מחורבן. לא בדקתי מיילים, אולי הגיע משהו מעניין. באליגם ודומיו מפציצים עם הצעות לחופשות במחיר מוזל. כמה שזה רחוק ממני עכשיו. טוב, לא רוצה. להחזיר הכל לבוידעם, לסגור, לכלוא, לא להתמודד.

לא טוב לי כאן.

לא עכשיו.

 

* נכתב לפני כמה חודשים. המצב השתנה מאז.

 

20 מחשבות על “לא עכשיו

  1. סליחה על ההיטפלות לזוטות אבל באיזה שלב אתה בקנדי קראש???
    גם אני חוויתי חוויה דומה בעוצמתה לפני חודשיים. אצלי המצב השתנה ב- 180 מעלות אבל אין לי ספק שזה זמני בלבד…
    מקווה שהצלחת להתאזן קצת מאז.

    • 280? משהו שם בסביבה, זה בטוח (כבר כחודשיים לא נגעתי במשחק הזה, ואני שמח על כך).
      הרבה דברים קרו מאז, טובים ורעים כאחד. אני חושב שאני יכול לומר בלב שלם, שהמצב טוב יותר.
      🙂

  2. פינגבק: המכתב | חתול רחוב

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

