מלחמת מים בתל אביב (גרסת 2013)

(1)

ללא כותרתכמדי שנה, ביום שישי הראשון של חודש יולי, נערכה בתל אביב מלחמת מים. כמו לפני שנתיים (מה, כבר / רק שנתיים? הייתי בטוח שיותר זמן עבר מאז…), גם השנה הלכתי לצלם שם (רשמים מהפעם הקודמת אפשר לקרוא כאן). ובכן, אתם יכולים להיות בטוחים – היה שם רטוב :- )))

(2)

ללא כותרתגם השנה הגיעו המוני אנשים (אולי אפילו יותר מהפעם הקודמת שהייתי).

(3)

ללא כותרת

היו מלחמות מאורגנות יותר

(4)

ללא כותרת

או פחות

(5)

ללא כותרתהמצלמה שקניתי (אמורה להיות) אטומה למים, מה שאיפשר לי להיות קרוב אל המצולמים. ממש קרוב. ממש ממש קרוב. וממש ממש ממש רטוב…. לא משנה כמה שניסיתי להיות עירני לסביבה ולהתחמק מטיפות המים שעפו באוויר, עדיין הצליחו להפתיע אותי – לפעמים אני הייתי המטרה העיקרית של אחד / אחת המשתתפים / המשתתפות, ובשאר הזמן ספגתי מים כתוצאה מ"נזק סביבתי". יצאתי משם רטוב עד לשד עצמותיי. היה כיף!!!!!!!!!!
והמצלמה? עדיין מצלמת, אז אני מניח שהכל בסדר (מה גם שעטפתי אותה ככל האפשר בניילון נצמד, במטרה להגן עליה מפני נחשולי המים) 🙂

(6)
ללא כותרתכמובן שאפשר היה למצוא שם בחורים מסוקסים חסרי חולצה, בחורות עם חולצה (לא פעם לבנה…) וביקיני מתחת (או רק עם ביקיני). היה מאוד משמח מהבחינה הזו 😉

(7)

ללא כותרתרגע של מנוחה של כמה חברות טובות?

(8)

ללא כותרתלא בטוח…

(9)
ללא כותרת

לאט לאט רחבת העירייה התרוקנה ממשתתפים. אפשר היה לראות אותם מתרחקים מהמקום שמחים, רטובים לחלוטין ולא פעם רועדים מקור.
ככל שהרחבה התרוקנה, היה אפשר להתמקד יותר ויותר בצילום ולא לחשוש מנחשול מים תועה. מן הסתם, התמונות קיבלו אופי שונה – פחות מלחמת המונים, יותר אירועים נקודתיים.

(10)

ללא כותרתבסוף כולם הלכו הבייתה, וזה היה תורם של עובדי הניקיון להסתער על הרחבה.

עד לשנה הבאה…

13 מחשבות על “מלחמת מים בתל אביב (גרסת 2013)

    • ומה רע בזה? 😉
      האמת היא שממש לא יוצא לי הרבה לצאת לצלם, ואם אני כבר יוצא, זה לאירועים המוניים כאלו, כי אז יש לי ״סיבה״.
      🙂

        • אני יודע, סתם טיזינג 🙂
          לאורך שנות הבלוג, היו גם הרבה דברים אחרים באמצע. מקווה לחזור לזה בקרוב.
          🙂

  1. מקסים ממקסים!
    מהכייפים הישראלית האלה, שלרגע מעוררים געגוע.
    תודה שהבאת את הרשמים הרטובים 🙂

    • המון המון המון מים (תסתכל על הרצפה בחלק מהתמונות בשביל להבין כמה רטוב היה שם), וכולם מים שאינם מיועדים לשתייה.
      שבת שלום.
      🙂

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

