עכו: הסירות והים

החלק הראשון של הסיור בעכו היה כאן.

כרגיל, אתם יכולים להקליק על התמונות ואז ללחוץ על F11 בשביל לראות אותן על מסך מלא.

(1)

(2) אותה התמונה רק בצבע

(3)

(4)

(5)

(6)

27 מחשבות על “עכו: הסירות והים

  1. השחף(?) בתמונות הראשונות משך את תשומת ליבי.
    הצלחת להעביר יפה את אווירת החורף (שעוד לא כאן!)

  2. הצלחת להעביר את תחושת החורף.
    למרות שתמונות נראות בהירות מאד. למה בעצם אתה שם גם צבע וגם ש/ל מאותה תמונה?

    • בהירות מאוד? וואלה? דווקא אצלי זה לא נראה ככה. אמנם הן לא חשוכות, אבל לא בהירות מאוד. אולי זה קשור להבדלים בין מסכים.

      למה אני שם גם צבעונית וגם ש/ל?
      כי לפעמים הגרסה הש/ל הרבה יותר מוצלחת מהצבעונית, ואני רוצה לפרסם אותה ברשומה. קצת מוזר לי לפרסם תמונה אחת בש/ל ואת כל השאר צבעוניות (אני מאוד משתדל ליצור סיפור הגיוני / רציף / עם קשר בין התמונות, ולא אוסף מיקרי של תמונות), ולכן הדרך הזו, מאפשרת לי מעין קישור של התמונה בש/ל לתמונות הצבעוניות.

    • תודה.
      🙂
      ניסיתי לשחזר את הים בתמונה השנייה, שיהיה כמו בראשונה. כישורי הפוטושופ שלי עדיין מוגבלים.

  3. מעניין שהתמונה בשחור/לבן נראית הרבה יותר בעלת עומק מאחותה הצבעונית – שנראית קצת "שטוחה"
    אני מאד אוהבת את העננות בתמונות.

  4. פינגבק: עכו: הווי שוק | חתול רחוב

  5. מאד אהבתי את התמונה השלישית, אבל משגע אותי שקו המים הוא לא אופקי לחלוטין.
    אבל הכי עשתה לי את זה הסירה הוורודה 🙂

    • אני אבדוק את זה, כי בד"כ הדברים האלו מציקים גם לי. תודה שהסבת את תשומת ליבי.
      🙂

      LOL
      כן, הא?

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

