סדנה עם ריצ'רד בראם (חלק ג')

אלו שני החלקים הקודמים (חלק א', חלק ב')

המטלה השלישית, והקשה מכולן, הייתה לצלם אנשים / התרחשויות על ספסלים. המטלה הזו בעצם שילבה את כל המיומנויות שעליהן ריצ'רד בראם דיבר בהרצאה ובמטלות שביצענו קודם לכן: להתמקם ליד ספסל כלשהו ולצלם אירועים מעניינים. למה זו הייתה המטלה הקשה ביותר? כיוון שמדובר בשטח קטן, שבו מרגישים בך מהר מאוד, והאנשים על הספסל נהיים מודעים למצלמה. בנוסף, אלמנט הזמן מקשה גם הוא (הוקצתה לנו בסה"כ שעה אחת לזה).

(1)

דבר המבקר: אני כבר לא זוכר כ"כ מה הוא אמר, אבל כמובן שלא מדובר בתמונה מדהימה. מבין אלו שהראיתי, היא הייתה המתאימה ביותר.
דבר הצלם: אם רק המוט הזה לא היה תקוע באמצע, התמונה הזו הייתה שווה משהו (אם ואם ואם… :)).

(2)

דבר המבקר: איכשהו, התמונה הזו התפספסה ולא הוצגה בכיתה, כך שלא קיבלתי עליה ביקורת.
דבר הצלם: היא מזכירה לי את התמונה הזו. אני אוהב את העובדה, שאין אנשים סביב שני הבחורים האלו. זה נותן לי הרגשה של תמונה "נקייה מרעשים".

25 מחשבות על “סדנה עם ריצ'רד בראם (חלק ג')

  1. אהבתי את התמונה השנייה, יש בה הרמונייה נהדרת, ואכן, היא תמונה נקייה והרקע לא מושך תשומת לב.

  2. אהבתי מאוד את השניה. היא כ"כ ריקה שנראית מבויימת. מין רגע של שקט בלב ההמולה, משאיר את השניים במרכז הבמה.

  3. אני מעדיפה את התמונה הראשונה.
    לא מפריע לי העמוד בכלל, להיפך נראה לי טבעי שהוא שם.
    אני אוהבת את הצבעוניות שלה והגדלים השונים של האנשים (נשמע מוזר קצת, לא?☺ ) מסתדרים לי יפה בעין ☺

  4. בשביל להוריד את המוט בתמונה הראשונה המציאו את הפוטושופ… אני מבינה אותך, באמת העמוד מיותר שם.
    התמונה השניה לטעמי מצויינת, תיאטרלית, מעניינת וגם נקיה למדי 🙂

    • נכון, אבל זו כבר התערבות בוטה מדי בתמונה לטעמי. מילא לטפל קצת בצבעים או להמיר לשחור-לבן. להוריד את המוט זו כבר התערבות בסצנה עצמה, וזה שינוי גדול יותר ממה שאני מוכן לעשות בתמונה בתור צלם רחוב.
      🙂

  5. הצמות של הג'ינגית נהדרות. אהבתי יותר את הצילום השני כי הוא הישראלי המצוי.
    ממתינה להמשך

      • הצילום הוא מציאות רגעית טיפוסית של הנוער היום, בעיקר בגלל התנועה שבצילום. "החברה" לא עושים חשבון לאף אחד לעומת הצילום השני שהוא צילום סטטי של אנשים יושבים. שאין בו משהוא מיוחד למעט הצמות הבולטות.

  6. פינגבק: סדנה עם ריצ'רד בראם (חלק ב') | חתול רחוב

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

