גשם

ללא כותרת
(קליק על התמונה ואח"כ F11 == לראות את התמונה בגדול)

Puerto Iguazo, ארגנטינה, ינואר 2009.

הגשם שירד היום גרם לי להרהר. כבר הרבה זמן אני מחכה לסתיו, שיבוא ויכריז על סיומו של הקיץ. בעבר הייתי איש קיץ – החום והלחות לא הפריעו לי, וגם אם כן, עדיין העדפתי את הקיץ עשרות מונים על פני החורף (מישהו הזכיר פה טראומות מהצבא?). השנה, הקיץ הזה נדמה לגל חום ולחות אחד גדול שנמשך חודשיים תמימים. לא היה לי כוח אליו. העדפתי את חברת המזגן מאשר את מראה הבחורות המסתובבות ברחוב לבושות גופיות (אחד היתרונות הבולטים בקיץ ;-)).
לא יצאתי לצלם אפילו פעם אחת, מאז צילמתי בבני ברק את ביעור החמץ ואפיית המצות בפסח האחרון. מחלת הנשיקה (שתודה לאל, חלפה לה אחרי כחודשיים בלי להשאיר סימנים [טפו! חמסה! טפו! איך אתה מדבר?!?!]), הלחץ בעבודה שסחט ממני המון כוחות ודרש כל טיפת אנרגיה אפשרית ועוד אי אילו אירועים, לא השאירו לי זמן פנוי לצאת ולצלם (וגם לא יותר מדי חשק, אם תרשו לי להיות כן לרגע).
כך חלפו ועברו להם חמישה חודשים (ויותר), והסתיו הגיע. הסתיו, עם הטמפרטורות השפויות יותר (אינשאללה, ורק אל תזכירו את המילה חמסין), הרוח הקרירה בבקרים ובערבים ואור השמש שהתרכך והפסיק להיות קשה וקונטרסטי. שיבוא הגשם וישטוף את הכל. 🙂

30 מחשבות על “גשם

  1. גם אני לא צילמתי כבר המון זמן. אישאללה שהחורף כבר יגיע, הכל ירגע ואני אצליח לצאת לצלם 🙂

  2. דומי צודקת 🙂 זה הכל תירוצים.
    היום היינו במירון, היה קריר ונעים ואפילו ירד גשם – בתזמון מעולה הוא התחיל בדיוק כשגמרנו לשתות את הקפה והתה…

  3. אני סקרנית לראות תמונות שאתה מצלם, של גשם…. אבל נראה לי שהגשם של הימים האחרונים ומזג האוויר לא כל כך מתאימים לצילום……

    • התגובה הקודמת היא שלי, ילדה מזכוכית (מתפוז). תתחדש על הבלוג ועל הבית החדש 🙂

      • הסתיו והחורף רק מתחילים, אז סביר להניח שייצא לי לצלם אותם בקרוב, אם כי אני בד"כ משתדל להיות בבית כשגשום.
        😉
        וברוכה הבאה לבית החדש של הבלוג שלי.

  4. אולי אני אוכל לתרום לך קצת גשם… הבוקר ירד מבול למרות שהאביב כבר התחיל פה ועברנו לשעון קיץ בסופ"ש…
    אני רק מקווה שהשנה יהיה לנו קיץ פה – בשנה שעברה ירד בקיץ יותר גשם מאשר בחורף :-S

      • לתרום לך… שתוכל לצלם 😉
        ברור שאנחנו חייבים להיות הפוכים. אפילו המים בשירותים מסתובבים פה הפוך!!!

        • ואתם אפילו עומדים הפוך על פני כדור הארץ! (זוכר תוכנית אחת ספציפית של הבית של פיסטוק? ;-))

  5. צילום הגשם בהתחלה קצת בילבל אותי עד שהבנתי שהוא מיובא מארגנטינה ☺
    שמחה שאתה כבר בריא (טפו טפו, חמסה חמסה) ומקוה שהחשק לצלם יחזור במהרה.

  6. נחמד מאד, וההבטחה לצילומים נוספים מעוררת ציפיה..פעם ראשונה אני מגיבה בפורמט כזה ואני מקווה שזה יעלה.

  7. צילום יפה תודה שהשארת טרייל בבלוגיה ועל הכנות לגבי הצילום וחום הקיץ שהתיש את עצמו עלינו גם כאן בLA מאחל לך שנה פוריה בכתיבה וצילום
    "באמריקה"

    • תשמע, אמנם יש לי הרבה מה לומר על אנשי מערכת הבלוגייה של תפוז, אבל גם צברתי קהל מנויים מכובד, והוא מקבל את מה שהוא ראוי לקבל ממני.
      🙂
      ברוך הבא לבלוג. תודה וחג שמח.

  8. כמה נחמד שהחלמת מהמחלה, ושהחיים בסדר למרות החום, ושתיכף סתיו ונהנה שוב מצילומיך 🙂
    איחולים לחג שמח וסתיו נעים, ידידי 🙂

  9. יש גם תקופות כאלה – שהכל נעצר ונתקע.
    אינשאללה ישתחרר לך עם בוא הסתיו (אני אישה של קיץ – אותי החורף מדכא…)
    שנה טובה 🙂

    • אמן ואמן!
      🙂

      (מכיר את ההרגשה. פעם הייתי חוטף דיכאון סתיו ליומיים – שלושה שחבל"ז. נראה מה יהיה השנה).

  10. מדהים לטעמי, מאחל לך שחרור בכל הצינורות של החיים ושהכל יזרום לך בקלות, כמו זה מלמעלה, שמח שאתה שם לינק בתפוזיה כדי להגיע אליך…

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

