אז מה, עברתי?

יש לי בלוג בתפוז.
בחודשים האחרונים לא פרסמתי בו יותר מדי, בגלל שילוב של מספר גורמים, שהעיקרי בהם, הוא "גרדוש" מערכת הבלוגייה לפני כחודש וחצי. בלגן כזה לא ראיתי מימיי (ואני עובד כמתכנת כבר כ-10 שנים, מה שאומר שראיתי / עברתי / עשיתי אי-אילו העברות לייצור / שדרוגים בחיי המקצועיים).

גם היום, כחודש וחצי אחרי ה"גרדוש", עדיין יש תקלות, שלטעמי, לא היו צריכות לקרות בכלל, לא כל שכן בייצור. המערכת עדיין אינה יציבה ומרגישים זה. מיותר לציין שהרבה מאוד בלוגרים אינם מרוצים, וישנם כמה וכמה שכבר עברו לפלטפורמות אחרות.

ותפוז?
אני לא יודע אם "התעלמות" זו המילה המדוייקת לתאר את ההתייחסות שלהם למצב, אבל "חוסר מענה ראוי" בהחלט מתאר אותה נאמנה. ואני מתבטא בעדינות. באמת שלא ברור לי, איך זה, שתפוז מתייחסים ככה לגולשים ולבלוגרים, שבעצם הם אלו שאחראים על העסקתם של עובדי תפוז (אם לא היו גולשים ובלוגרים, לא הייתה חברת תפוז).
אחרי שנכנס מנהל הבלוגייה החדש, כנראה שנפל להם האסימון שמשהו רקוב בממלכת דנמרק, וקיימו אירוח חי של מנכ"ל תפוז וסמנכ"ל הפיתוח שלהם. אם נתאר בקצרה את האירוח, המנכ"ל בא, כתב משפטים שחוקים שכבר נכתבו קודם לכן ע"י העובדים השונים של מחלקת הבלוגייה, לא ענה לכל השאלות שנשאלו, ובאופן כללי, נתן הרגשה כאילו האירוח והמצב בכללותו, אינם נמצאים בראש מעייניו. סמנכ"ל הפיתוח ענה תשובה או שתיים וזהו (וכמובן שיש דוגמאות רבות נוספות להתנהלות המוזרה של תפוז, בכל הקשור לתמיכה טכנית בבלוגרים ובגולשים, הן בשעות הפעילות ובמיוחד אחריה).

בקיצור, המצב לא סימפטי.

מצד שני, תפוז עדיין מרגיש כמו הבית…
:-/

אז מה עושים?
נתחיל בקטנה, ונתגלגל משם.

אז מה, עברתי?

30 מחשבות על “אז מה, עברתי?

  1. תתחדש
    אתה לא הצלחת להגיב אצלי ואני לא מצליחה להירשם אצלך. ☺
    מקוה שכולנו נסתדר בקרוב

      • בינתיים קיבלתי הודעה במייל לאישור הרשמה לחצתי ואני מאושרת ( תרתי משמע חחח) עכשיו רק נותר לחכות לרשומה הבאה שלך ולראות אם אקבל עידכון.
        מקוה שתתגבר על הבעיה ברישום ובתגובות אצלי.
        עוד כמה באמפים ובסוף נסתדר.
        קצת מעצבן שצריך לכל תגובה לרשום את המייל והשם.

        • מגניב!
          🙂

          בתקווה שהיא תהיה בקרוב.

          אני אוריד את חובת רישום המייל, אבל נדמה לי שלא חייבים להזדהות עם שם.
          אוודא את זה.

  2. אז מברוק! איזה כיף ואיזה יופי. תגלה את תענוגות אין תקלות חחח. ואני מגיבה מסלולרי והבלוג עלה חלק ובכלל איזו תמונה יפה! אני רק לא מבינה למה לא קיבלתי מייל אולי לא אישרתי את ההרשמה?

    • זה הרגיש לי כ"כ מוזר פתאום – מערכת זמינה וללא תקלות…
      😛

      אני חושבת שאת מאושרת, אבל אבדוק למה (אני מנוי לבלוג שלי כאן וכן קיבלתי מייל).

  3. שלום לך ותתחדש יקירי!
    קצת חבל שנטשת שם ומקווה שתשוב, אך איך שנוח לך. יפה לך הבלוג החדש.
    🙂
    אני אהיה אחריך בכל מקום שתבחר! העיקר שתהיה מאושר (סליחה על החרוזים המצחיקים, אני אחרי שיעור בספרות ילדים)

    ערב מעולה.
    טול

    • עוד לא נטשתי לגמרי, ואני אשמח לחזור, למרות שהיחס שתפוז משדרים הוא,
      שלא כ"כ אכפת להם (יש לי הרבה דוגמאות לתת).

      תודה.
      :)))

    • תודה.
      🙂

      גם אני מקווה שזה ישתפר מהר, אבל מתחיל להמאס לי לחכות להם, מה גם שהיחס
      שלהם הוא לא כזה שנותן הרגשה שבאמת אכפת להם.

    • תודה, למרות שעוד לא סיימתי לסייד את הקירות ולפרוק את כל הארגזים.
      😉

      ניסיתי להגיב לך שם ולא הצלחתי. אבדוק למה. תתחדשי.
      🙂

  4. התמונה מ ה מ מ ת !!!
    תתחדש על הבלוג, אני אמשיך לעקוב אחריך דרך מערכת ההודעות של תפוז…
    אם אתה נוטש שם – תן התראה מוקדמת 🙂

    • תודה, אני מודה שיש לה הקשר לרשומה הזו.

      בסדר גמור. אני מקווה שהתקלות ייפץרו מהר ושהיחס שלהם ישתפר,
      כי אחרת אני לא אחזור לשם כ"כ מהר.
      :-/

  5. תתחדש.
    אתה מסתדר עם העורך של הרשומות פה? אני לא מצליחה למצוא איפה שולטים בגודל הפונט ובסוג שלו.
    אני גם חושבת על מעבר, ובצער.

    • תודה.
      האמת שעוד לא כ"כ ניסיתי.
      אני מודה שהוא פחות אינטואיטיבי / יותר מוגבל בגרסה החינמית, מאשר זה של תפוז.
      בעיקרון, אפשר לשנות את הפונטים דרך מראה הבלוג -> עיצוב מותאם אישית -> לשונית פונטים, רק שלא ברור לי אם זה תופס לגבי הגרסה החינמית.

      למה את חושבת? בגלל התקלות?
      אני מציע לך קודם לבדוק מה הפלטפורמה הזו מאפשרת, ורק אז תחליטי (יכול להיות שתגלי שהיא מוגבלת ביחס למה שאת רגילה מתפוז (אבל יציבה…).

    • אכן עברתי, אבל תמיד אפשר לעשות גם את הדרך חזרה.
      🙂

      פשוט נמאס לי מהתקלות ומהיחס שם. כשזה ישתנה (וישנם סימני נפט), אחזור.

  6. איכשהו, אני מקווה שהבית הזה יהיה רק מפלט לשעות חירום.
    כי מהסיוני אצל בלוגרים אחרים, זה לא מרגיש לאף אחד ממש כמו בית. זה גם פחות ידידותי פה לאורחים הרצויים.
    אבל הנה גם אני פה, ואהיה איפה שתהיה.
    וכמובן – התמונה נהדרת!

    • זו גם התקווה שלי, כי עקום ככל שזה יישמע, הממשק בתפוז נוח *לי* יותר.
      עניין של הרגל? לא חושב, לוגית, הממשק של תפוז יותר הגיוני ונוח לי
      (למרות שהממשק כאן יותר "נקי", ואני אוהב את זה).

      אני חושב שוורדפרס ירגיש בבית רק כשהבלוגר יחליט שזה אכן כך.

      ברוך הבא ותודה.
      🙂

אשמח לקרוא את מחשבותיכם / תחושותיכם לאחר הקריאה

